7 головних трендів influencer-маркетингу у 2020 році

Маркетинг впливу набирає обертів: світові бренди вкладають у нього все більше і більше грошей. Наприклад, знаменита марка Estee Lauder оголосила, що в 2020-му виділить на лідерів думок 75% маркетингового бюджету. Які основні тенденції influencer-маркетингу очікують нас в майбутньому, розповідаємо у цій статті.

Відеоконтент знову на коні

Відеоконтент вже давно закріпився в трендах, проте в 2020-му він стане ще більш творчим та оригінальним. І мова тут не тільки про платформи, заточені під ролики, а й про майданчики, подібні до Instagram, де створювати такий контент можна на IGTV або в сторіс.

Менше уваги лайкам, більше – коментарям та міцним зв’язкам з аудиторією

Тільки-но Instagram став приховувати лайки під постами, всіх охопила паніка: яким чином це позначиться на маркетингу впливу?

По-перше, не варто думати, що лайки зникають повністю. Вони просто приховані від фоловерів, проте відкриті для самих блогерів. По-друге, це дозволить змістити пріоритети: не прив’язуватися до числа реакцій, а зміцнювати зв’язок бренду і лідера думок зі своєю аудиторією. По-третє, головну серед метрик роль тепер займуть коментарі, а точніше – їхні якість і кількість.

Viva автентичність: акцент на фото #nofilter

Тренд на автентичність панував у Instagram в 2019 році. У новому році він торкнувся й редагування фото.

Що ж, дні відполірованих публікацій скінчилися. Усе більше блогерів та лідерів думок дотримуються правила #nofilter і майже не обробляють свої знімки. Мета: показати себе справжнім, істинним та невідредагованим.

Незважаючи на те, що Instagram, перш за все, візуальна платформа, красивих картинок для успіху в цій соцмережі недостатньо. Щоб виділитися, важливо поєднувати віжуал з креативними підписами та цікавими історіями.

Глибинні зв’язки та цінний для аудиторії контент

Контент, цінний для фоловерів, а значить, той, що дає якісне залучення, стане фаворитом 2020-го. Експерти рекомендують брендам не зациклюватися на монетизації, а думати про те, що по-справжньому хвилює їхню аудиторію. Відшукаєте відповідь на це питання – і проблем з прибутком не буде.

Контент у 2020-му, як завше, король та зобов’язаний бути не тільки корисним аудиторії і технологічним, але й таким, що відповідає всім модним тенденціям. Гарячі тренди контент-маркетингу на найближчий рік ми зібрали в цьому матеріалі.

Хто кого: постійна vs одноразова співпраця

У 2020-му бренди все частіше будуть вибудовувати довгострокові відносини з лідерами думок. Інфлюенсери й самі в буквальному сенсі стануть брендами.

Причина проста. Одна або кілька публікацій блогера не принесуть користі компанії – для продажу необхідно від 6 до 8 взаємодій. Саме тому бренди стануть інвестувати в довгострокові відносини з лідерами думок. Наприклад, просувати з їхньою допомогою не один продукт, а цілу лінійку.

За мікро- та наноінфлюенсерами майбутнє

Блогери-мільйонники – це добре. Однак саме мікро- й наноінфлюенсери показують найвищий рівень залучення (в середньому він дорівнює 7%). У блогерів, що мають до 25 тисяч фоловерів, більш високе залучення незалежно від цільової аудиторії й тематики. Їхній зв’язок з підписниками набагато міцніший і глибший. А тому вибір брендів все частіше падає на них.

Нові соціальні платформи та інструменти

У 2020-му на перший план вийдуть нові соціальні платформи, наприклад, шалено популярний сьогодні додаток TikTok. Експерти впевнені: саме в нього будуть інвестувати великі бренди в майбутньому. Багато інфлюенсерів Instagram вже щосили поринули в нову платформу і почали створювати креативний контент там.

Також 2020-й стане роком нових, більш інноваційних інструментів, що дозволять блогерам розповідати свої історії краще й цікавіше.

Jam Development вміє розповідати історії та має великий досвід у створенні контенту, який працює. Ми спеціалізуємося на написанні текстів (тематичні статті, інтерв’ю з лідерами думок, новини, пости для соцмереж, редактура та переклад), фотозйомках, відеопродакшені та 3D турах по локаціях.