Як вивести бізнес в топ локального пошуку Google: покрокові рекомендації

Локальне SEO – тренд № 1, який не втрачає актуальності вже більш ніж 4 роки. Саме локальні наміри мають близько 46% пошукових запитів у Google. Ви власник малого бізнесу? Володієте кав’ярнею або спортивним клубом? Саме час розвивати свій бізнес за допомогою локального SEO та вивести його у топ пошуку Google. Як саме? Зараз ми усе розповімо.

Зазвичай стандартний пошуковий запит включає в себе слова на кшталт «найближчий», «поруч», «недалеко». Однак навіть без нього, знаючи ваше місцезнаходження, Google формує результат залежно від геолокації. Що саме впливає на цей результат? У Google стверджують, що орієнтуються на три чинники: відстань, релевантність та популярність. Спрацьовують вони не поодинці, а виключно в поєднанні. Тому пошуковик нерідко ставить на перше місце компанію, яка знаходиться далеко від вас, ігноруючи ту, що розташована ближче. Як же зробити так, аби потенційні клієнти бачили у першу чергу ваш бізнес?

Перший крок: зареєструватися в Google My Business

Google My Business (GMB) – це потужний інструмент, який показує інформацію про ваш бізнес у пошуці та всіх сервісах Google. Саме його використовує пошуковик, коли намагається віднайти відомості про місцеві компанії.

Що ви можете зробити з допомогою Google My Business? Додати свою компанію на карти, моніторити статистику переглядів і дій користувача на сторінці GMB та найголовніше – побачити і зрозуміти вашого клієнта, ознайомившись з відгуками та відвідуваннями акаунту.

Отже, сторінка Google My Business створена: ви вказали назву компанії та її адресу, використали яскраве фото для профілю, заповнили всі категорії і чекаєте, що клієнтів побільшає. На жаль, для довгострокового просування бізнесу цих дій буде недостатньо.

Аби закріпитися в топі пошуку, варто знати геозалежні ключові вирази та оптимізувати сайт компанії саме під них. За цими виразами пошуковик і видає карту з добіркою бізнесів. За статистикою, зібраною Serpstat, найпопулярніші в Україні локальні ключовики за 4 категоріями (їжа, послуги, розваги, шопінг), виглядають так:

Другий крок: регулярно інформувати про новини та акції на сторінці Google My Business

Регулярні записи на вашому акаунті – запорука того, що бізнес буде потрапляти у топ видачі Google. Не забувайте публікувати новини та матеріали з посиланнями на сайт компанії. З їхньою допомогою ви отримаєте:

  • додаткові перегляди;
  • додаткові переходи на сайт;
  • високий рейтинг у видачі на Google Картах;
  • додаткові зовнішні посилання з авторитетного джерела, які покращать SEO-оптимізацію вашого сайту.

Третій крок: мотивуйте клієнтів писати відгуки

Коментарі – один за найкращих мотиваторів скористатися вашими послугами. Відгуки вказують на те, що вам довіряють і до вас звертаються. Просіть клієнтів написати кілька слів або ж поставити вам оцінку на карті чи на сайті. Пошуковик бачитиме, що інформація про бізнес часто оновлюється, тому вважатиме вас релевантнішими за інших.

Четвертий крок: спілкуйтеся з користувачами

Завжди відповідайте на відгуки та питання, які приходять на акаунт Google My Business. Спілкуючись, ви, по-перше, встановите тісний зв’язок з потенційними та вже існуючими клієнтами, а по-друге, дізнаєтеся про їхні потреби та зможете задовольнити їх швидше за конкурентів.

П’ятий крок: приєднуйте до акаунту на Google My Business 3D-тур вашою локацією

Зазвичай користувачі прагнуть детально роздивитися, як виглядає ваше кафе, ресторан, коворкінг або готель ще до відвідування. За допомогою інструменту Google Street View ви можете додати свій 3D-тур на сторінку Google My Business. Це точно стане перевагою, адже такий віртуальний тур підвищить залучення аудиторії та сприятиме збільшенню клієнтів.

Якщо ж до сторінки не приєднаний Google Street View тур, пошуковик покаже те, що відзняв самотужки. Здебільшого це виглядає не так гарно, як хотілося б.

Радимо не зволікати із якісним та професійно відзнятим 3D-туром. Тим паче що наше агентство може вам у цьому допомогти.

Спеціалісти JAM DEVELOPMENT допоможуть оформити акаунт Google My Business для вашої компанії та оптимізують його відповідно до ваших цілей.