Розробка чат-ботів

Обсяг продажів за допомогою Telegram-ботів щороку зростає на 300%. Так що ловіть момент, щоб зайняти місце в своїй ніші!

Навіщо вам телеграм-бот?

  • Знімає рутину з менеджерів

    Чат-бот миттєво відповідає на запитання користувачів і надає необхідну інформацію в режимі 24/7. Ви не втратите потенційних клієнтів, навіть коли спите.
  • Збільшує кількість продажів

    Чат-бот оперативно приймає замовлення, що сприяє швидкому закриття угоди. Це економить ваш час, не відволікаючи від виконання складних бізнес-завдань.
  • Є інструментом маркетингу

    Чат-бот може здійснювати розсилання рекламних оголошень, акційних пропозицій і т. п. Відкривємість повідомлень в месенджерах - 80%, що в п'ять разів перевищує e-mail і СМС.
  • Економить ваші гроші

    Чат-бот не вимагає зарплату щомісяця. Оплатити його розробку необхідно всього один раз. Подальша підтримка і розвиток залежатимуть тільки від ваших завдань.
  • Імітація спілкування

    Імітація інтелектуальних бесід з людьми за допомогою комп'ютерної програми дозволяє автоматизувати прості бізнес-процеси.
  • Багатомовність

    Російська, англійська, німецька, українська, французька ... Telegram-бот від Jam здатний знайти спільну мову з вашим клієнтом!

Розробка чат-бота під ключ

Ми проектуємо і програмуємо Telegram-ботів під запити вашого бізнесу, створюємо автоматизованих помічників, чиї можливості безмежні.

Завдання, які можна автоматизувати

  1. Діалог за сценарієм

    У будь-якій сфері діяльності є безліч простих однотипних питань. Для автоматизації комунікації необхідно продумати сценарії можливих варіантів питань і відповідей на них. Таким чином чат-бот надасть потрібну інформацію користувачеві.
  2. Збір інформації про користувачів

    Одна з найважливіших можливостей чат-бота - здатність збирати інформацію про ваших користувачів. Ми програмуємо Telegram-бота так, щоб ви змогли відслідковувати дії своїх клієнтів, а потім аналізувати їх звички.
  3. Приймання замовлень

    Ми розробляємо чат-бота, який оперативно приймає замовлення, покращуючи вашу взаємодію з клієнтами. Тепер спілкування клієнтів з вашою компанією стане набагато швидше і простіше, так як багатьом набагато вигідніше відправляти інформацію в месенджер, ніж дзвонити.
  4. Підключення до зовнішніх систем

    Чат-бот за допомогою API можна синхронізувати з вашими внутрішніми системами: такими, як 1С, CRM, «Google Таблиці» і т. п.
  5. Розсилка повідомлень

    У чат-бота є адміністративна панель, на якій можна створювати масові розсилки і переглядати їх базову статистику.
  6. Інтерактивна комунікація

    Наприклад, можна створити квест, в якому користувач відповідає на питання і здає іспити.

Основні ніші для телеграм-бота

  • Служба підтримки
  • Доставка товарів, їжі, квітів
  • Державний сектор
  • Бронювання і купівля квитків
  • Інформування

Наші роботи

Сайт для культурного проекту

Туристичний портал Департаменту туризму Рівненської області

Інтернет-магазин

Сайт фітнес-клубу