Контекстна реклама

Отримуйте від 3 до 25 заявок кожен день за ціною від 0,65 грн за клік або від 28 грн за конверсію!

Рекламні можливості Google Ads

  • Швидка налаштування

    Миттєва поява ваших оголошень в результатах видачі Google по тематичних запитах дозволяє оперативно рекламувати ваші акції, сезонні пропозиції, події.

  • Точне таргетування

    Можливість показати ваше рекламне оголошення користувачеві, який шукає послуги або товар, подібні до того, що пропонуєте ви, відкриває широкі можливості для вашого бізнесу.

  • Ремаркетинг

    Нагадування користувачам, що відвідав ваш сайт, про себе за допомогою рекламних банерів збільшує впізнанність бренду і допомагає отримувати більше звернень і повторні продажі.

  • Збір даних

    Інформація про дії користувачів, які переходять на сайт з рекламних оголошень, дозволяють проводити детальний аналіз ефективності кампаній і коректувати налаштування.

З нами ваші вкладення в рекламу будуть найбільш ефективні

  • Залучення нових клієнтів з інтернету
  • Збільшення продажів і доходів вашого сайту
  • Збір інформації про потенційних клієнтів
  • Підвищення впізнаваності бренду

Ми допомагаємо економити час і гроші

  1. Створюємо оптимальний медіаплан

    За статистикою 7 проектів з 10 збиткові в перший місяць рекламної кампанії. Щоб такого не сталося, необхідно визначити цілі рекламної кампанії, проаналізувати конкурентів і пропрацювати стратегію контекстної реклами.

  2. Опрацьовуємо рекламний аккаунт

    Ретельно пророблений список ключових запитів, розділений по групах, і привабливі оголошення, які дають хорошу зв’язку «ключовий запит – рекламне оголошення», – основа успішної рекламної кампанії.

  3. Контролюємо ставки

    Контроль і коригування ставок дозволяють отримувати цільових відвідувачів за найоптимальнішою вартістю за клік, а також знизити вартість конверсій, тим самим підвищивши ROI вашої рекламної кампанії.

  4. Налаштовуємо цілі на сайті

    Визначення ключових показників (KPI) і подальше впровадження цілей в системі Google Analytics дозволяють оптимізувати рекламну кампанію під збільшення конверсій (корисних дій користувача).

  5. Запускаемо ремаркетинг

    Налаштовуємо таргетовану рекламу в контекстно-медійній мережі на людей, що відвідали певну сторінку або розділ вашого сайту. У 99% ремаркетинг підвищує CTR, збільшує кількість конверсій і знижує вартість залучення клієнтів.

  6. Аналізуємо і оптимізуємо кампанії

    Прибираємо нецільові ключові слова і коригуємо оголошення, чистимо неефективні сегменти аудиторій і перерозподіляємо бюджет. Це дозволяє знизити вартість кліка в середньому на 25% протягом 60 днів роботи над проектом.

В нас є успішний досвід в проведенні рекламних компаній в різних галузях

  • Спортивні клубі
  • Салони краси
  • Будівельні товари
  • Косметика і парфюмерія
  • Нерухомість
  • Кафе та ресторани
  • Готелі и курорти
  • Меблі та двері
  • Текстильні вироби
  • Навчання

Часто задавані питання

Вартість ведення контекстної рекламної кампанії в студії Jam Development — від 7000 грн/місяць + рекламний бюджет на поповнення акаунта в Google Ads. Загальна вартість рекламної кампанії залежить від конкуренції й кількості ключових слів і зазвичай становить від 14 000 грн/місяць.

Найкраще працюють рекламні оголошення з входженнями пошукових запитів у заголовок, інформативними описами, добре опрацьованими уточненнями, додатковими посиланнями, адресами й телефонами.

Ефективність рекламної кампанії, в першу чергу, залежить від чітко проробленої зв’язки: Ключові слова (що цільовий покупець вводить у пошуковий рядок в очікуванні побачити необхідну інформацію) — Рекламне оголошення (що рекламодавець готовий запропонувати цільовому покупцеві у відповідь на його конкретний запит) — Посадкова сторінка сайту (розширена інформація, як/де/за скільки рекламодавець обслужить цільового покупця).

Це залежить від того, наскільки добре опрацьований таргетинг і рекламна пропозиція. Однак варто розуміти, що рекламному акаунту потрібні дані для подальшої оптимізації — отримання цільових клієнтів за нижчою ціною. Тому часто перший місяць найменш вдалий із погляду вкладень, однак, якщо накопичено достатньо даних і за умови, що обсяг ринку також достатній для масштабування, вартість залучення клієнта знижується.