Контекстна реклама
Отримуйте від 3 до 25 заявок кожен день за ціною від 0,65 грн за клік або від 28 грн за конверсію!
Отримуйте від 3 до 25 заявок кожен день за ціною від 0,65 грн за клік або від 28 грн за конверсію!
Миттєва поява ваших оголошень в результатах видачі Google по тематичних запитах дозволяє оперативно рекламувати ваші акції, сезонні пропозиції, події.
Можливість показати ваше рекламне оголошення користувачеві, який шукає послуги або товар, подібні до того, що пропонуєте ви, відкриває широкі можливості для вашого бізнесу.
Нагадування користувачам, що відвідав ваш сайт, про себе за допомогою рекламних банерів збільшує впізнанність бренду і допомагає отримувати більше звернень і повторні продажі.
Інформація про дії користувачів, які переходять на сайт з рекламних оголошень, дозволяють проводити детальний аналіз ефективності кампаній і коректувати налаштування.
За статистикою 7 проектів з 10 збиткові в перший місяць рекламної кампанії. Щоб такого не сталося, необхідно визначити цілі рекламної кампанії, проаналізувати конкурентів і пропрацювати стратегію контекстної реклами.
Ретельно пророблений список ключових запитів, розділений по групах, і привабливі оголошення, які дають хорошу зв’язку «ключовий запит – рекламне оголошення», – основа успішної рекламної кампанії.
Контроль і коригування ставок дозволяють отримувати цільових відвідувачів за найоптимальнішою вартістю за клік, а також знизити вартість конверсій, тим самим підвищивши ROI вашої рекламної кампанії.
Визначення ключових показників (KPI) і подальше впровадження цілей в системі Google Analytics дозволяють оптимізувати рекламну кампанію під збільшення конверсій (корисних дій користувача).
Налаштовуємо таргетовану рекламу в контекстно-медійній мережі на людей, що відвідали певну сторінку або розділ вашого сайту. У 99% ремаркетинг підвищує CTR, збільшує кількість конверсій і знижує вартість залучення клієнтів.
Прибираємо нецільові ключові слова і коригуємо оголошення, чистимо неефективні сегменти аудиторій і перерозподіляємо бюджет. Це дозволяє знизити вартість кліка в середньому на 25% протягом 60 днів роботи над проектом.
Скільки коштує контекстна реклама?
Вартість ведення контекстної рекламної кампанії в студії Jam Development — від 7000 грн/місяць + рекламний бюджет на поповнення акаунта в Google Ads. Загальна вартість рекламної кампанії залежить від конкуренції й кількості ключових слів і зазвичай становить від 14 000 грн/місяць.
Які рекламні оголошення працюють краще?
Найкраще працюють рекламні оголошення з входженнями пошукових запитів у заголовок, інформативними описами, добре опрацьованими уточненнями, додатковими посиланнями, адресами й телефонами.
Від чого залежить ефективність РК?
Ефективність рекламної кампанії, в першу чергу, залежить від чітко проробленої зв’язки: Ключові слова (що цільовий покупець вводить у пошуковий рядок в очікуванні побачити необхідну інформацію) — Рекламне оголошення (що рекламодавець готовий запропонувати цільовому покупцеві у відповідь на його конкретний запит) — Посадкова сторінка сайту (розширена інформація, як/де/за скільки рекламодавець обслужить цільового покупця).
Коли контекстна реклама починає відбиватися?
Це залежить від того, наскільки добре опрацьований таргетинг і рекламна пропозиція. Однак варто розуміти, що рекламному акаунту потрібні дані для подальшої оптимізації — отримання цільових клієнтів за нижчою ціною. Тому часто перший місяць найменш вдалий із погляду вкладень, однак, якщо накопичено достатньо даних і за умови, що обсяг ринку також достатній для масштабування, вартість залучення клієнта знижується.