Контент-маркетинг майбутнього: ТОП трендів, яким варто слідувати у 2020-му

«‎Content is King» — твердження не нове. Однак воно не втрачає актуальності і до сьогодні. Ба більше — роль контент-маркетингу в недалекому майбутньому і зовсім стане ключовою. Саме він стає основною стратегією бренду, здатною привести його до успіху. Але яким же має бути контент майбутнього? Безумовно, корисним, змістовним, технологічним і таким, що відповідає звичкам, уподобанням та пошуковим запитам користувача.

Jam Development готові поділитися головними трендами контент-маркетингу у новому році.

1. Панування візуальних платформ

У 2020-му аудиторія продовжить обирати візуальні веб-платформи, неважливо, чи то для розваг, чи то для спілкування з друзями та однодумцями. Три кити — Instagram, YouTube і Snapchat — були найпопулярнішими серед підлітків у 2019-му. Вони ж продовжать своє панування у світі соціальних медіа у 2020-му. Не відстають від цього тренду й дорослі: у 2019-му YouTube вирвав перше місце з відвідуваності у Facebook.

Що з цього випливає? Аудиторії потрібен контент з яскравими, динамічними та нестандартними зображеннями і візуальними ефектами. Наприклад, у Snapchat вже можна зробити свої фільтри й лінзи доповненої реальності (AR).

Ще одна візуальна тенденція майбутнього: створення власних GIF-файлів, а не їхнє вилучення з улюбленого фільму або телешоу. Тут на допомогу приходить Giphy.

2. Візуальна оповідь: сторітеллінг за допомогою відео

Відеоконтент став проривом у 2019-му і продовжить лишатися на піку популярності в майбутньому. Ще у 2018 році 85% інтернет-користувачів США щомісяця дивилися відеоконтент на будь-якому зі своїх пристроїв. Усе більше споживачів хочуть саме відео від тих брендів, яким вони довіряють.

Здавалося б, бери та знімай. Але не все так просто. Успішний відеоконтент — не просто так-сяк змонтований ролик. Це цікава історія, розказана за допомогою відео. Чи вмієте ви створювати захоплююче візуальне оповідання? Тоді ви вже на півдорозі до успіху.

3. Експертність, авторитетність та викликана довіра: головні принципи контенту майбутнього

У серпні 2019 року Google знову нагадав у своєму блозі про показник E-A-T ( «Expertise, Authoritativeness and Trustworthiness»). Хочете, щоб ваш контент вигравав у пошуковій видачі? Сконцентруйтеся на його експертності та авторитетності.

Пам’ятайте: вашому бренду мають довіряти.

Багато брендів вже щосили підвищують E-A-T свого контенту, а це значить, що в 2020-му нас чекає:

  • краще розуміння запитів цільової аудиторії з результатів пошуку за заданим ключовим словом;
  • тексти, відповідні тону та стилю бренду і зрозумілі цільовій аудиторії;
  • дослідження, що включають більш актуальну статистику та дані з надійних джерел;
  • більше глибини у вивченні тем;
  • цікаві візуальні ефекти.

4. Ультра-цільовий контент, орієнтований на клієнта

Давати користувачеві цікаву й важливу інформацію, а не завалювати його повідомленнями про продажі. Таким є один з головних та успішних інструментів маркетологів у 2018-2019 роках. Він же залишиться актуальним у 2020-му. Причина проста: контент, що відповідає потребам користувача, займає перше місце в Google.

Згідно дослідження Content Marketing Institute:

«90% найбільш успішних маркетологів сегмента B2B ставлять інформаційні потреби аудиторії на перше місце»

Як зрозуміти, що необхідно вашій аудиторії? Досліджуйте. Задавайте питання. Взаємодійте. Дізнавайтеся, хто вони і що їх цікавить.

Тільки-но аудиторія стане для вас відкритою книгою, ви зможете створювати важливий та потрібний їм контент – ультра-цільовий контент. Таким чином поставивши на перше місце користувача і його довіру, а не кількість продажів.

Jam Development в курсі останніх трендів і знає, як створювати корисний ультра-цільовий контент. Серед наших послуг: написання текстів (статей, інтерв’ю, новин та постів для соціальних мереж), репортажні та предметні зйомки, а також створення відеороликів і 3D турів по локаціях.

Детальніше тут.