7 помилок при створенні сайтів та як їх уникнути

Уже створили власний сайт або тільки плануєте? Ловіть ТОП помилок, яких найчастіше припускаються творці веб-ресурсів. Їх виявила в результаті дослідження й аналізу 12 мільйонів сайтів компанія Weblium.

Зміст

Помилка №1. Відсутність елементів соціального доказу

Що означає поняття «соціальний доказ для сайту»? Це фотографії клієнтів, скріншоти й відео з їхніми відгуками, знімки команди та реальні фото продуктів.

У 39% сайтів немає елементів соціального доказу

Не варто гнатися за якістю знімків і використовувати виключно дорогу професійну техніку. Цілком підійдуть фотографії, зроблені на смартфон. Головне — щоб зображення були актуальними та переконливими.

До того ж як елементи соціального доказу відмінно працюють push-повідомлення Trust-Pulse. Цей сервіс швидко інтегрується на будь-який сайт та може збільшити конверсію на 15%.

Помилка №2. Відсутність закликів до дії

Користувачі мов діти. Хочете, аби вони заповнили форму або зателефонували? Напишіть це. Наприклад, додайте фрази «Заповніть форму і отримаєте безкоштовну консультацію», «Надішліть заявку» або «Читайте 5 порад» і скеровуйте користувача на інформативну сторінку.

67% сайтів не дають чіткого заклику до дії

У заголовках використовуйте правило 4 U Urgency — Термінове, Uniqueness — Унікальне, Usefulness — Корисне, Ultra-specifiity — Дуже конкретне), а в дизайні лендінга великі кнопки та яскраві кольори для залучення уваги.

Також радимо додати на сайт чат-бот і кнопку «Залиште свій номер, і ми вам передзвонимо».

Помилка №3. Невикористання AIDA та VAKAD

В Європі та Америці майбутні маркетологи вивчають ці поняття на першому курсі навчання по маркетингу, тому там їх і застосовують досить часто. У нас такі моделі рідкість.

80% українських сайтів не використовують моделі AIDA або VAKAD

Що таке AIDA? Це модель споживчої поведінки, яка застосовується у практиці маркетингу понад сто років. Вона описує чітку послідовність подій, що ведуть до рішення купити будь-яку річ, і виглядає так: Attention → Interest → Desire → Action, тобто увага → інтерес → бажання → дія.

Що таке VAKAD? Це модель споживчої поведінки в залежності від типу сприйняття інформації (V візуали (відео); A аудіали (скачати презентацію); К кінестетики (картинки «до і після»); Auditory Digital дігітали (блог, корисний контент, PDF)). При проектуванні сайту ви маєте орієнтуватися на всі чотири типи користувача, пропонуючи кожному відповідний для нього контент.

Навіть сьогодні, у 2020 році більшість українських сайтів з розгону продають, не розповівши про свої послуги і не змусивши людину їм довіряти. Інші, навпаки, спочатку перевантажують користувача текстами про себе і тільки потім розповідають про вигоди для клієнта. В обох випадках користувачі ідуть.

Якою може бути правильна структура посадкової сторінки сайту?

конкретна пропозиція в головному екрані;
вигоди для клієнта;
послуги;
кілька відгуків;
заклик до дії;
з ким ви працюєте;
сертифікати/нагороди;
більше відгуків;
блог/новини;
форма зворотного зв’язку + контакти.

Помилка №4. Наявність «сміттєвих» фраз

«Сміттєві фрази» це фрази, які не несуть особливого сенсу і конкретики для користувача. Прикладів таких виразів безліч: «Ми лідери», «Швидко, якісно, недорого», «Ми найкращі на ринку», «Оптимальне поєднання ціни та якості». Такі вислови потрібно прибирати або підкріплювати доказами.

92% інформативних сайтів використовують «сміттєві» фрази

У команді Jam Development є фахівці зі створення унікального контенту. Ми готові писати для вас статті, брати інтерв’ю у лідерів думок, готувати пости для соцмереж, проводити репортажні і предметні зйомки, знімати стильні відеоролики та високоякісні 3D-тури. Потребуєте саме послуг контент-мейкінгу? Тоді швидше пишіть нам.

Помилка №5. Неадаптивний дизайн

Сайт не може однаково виглядати на комп’ютері і мобільному телефоні. Сьогодні 70-80% всього трафіку приходить зі смартфонів. А значить, не адаптували сайт під мобільний втратили цей трафік.

Яскравий приклад неадаптивного інтернет-ресурсу.

Існує два рішення такої проблеми: заплатити розробникам за створення мобільної версії або створювати сайт на ресурсі, де адаптація автоматична.

При створенні дизайну Jam Development враховує всі нюанси роботи сайту на мобільному пристрої. Адже зручна мобільна версія необхідна всім проєктам. Звернутися за створенням сайту до нас значить, отримати на виході гідну мобільну версію апріорі.

Помилка №6. Сайт занедбано

Занедбаний сайт це ресурс з дизайном, актуальним 20 років тому, або статтями, що не оновлювалися більше року.

Щоб такого не допустити, просто регулярно заглядайте на свій ресурс, оновлюйте новини та відгуки, актуалізуйте цифри, перевіряйте телефони і роботу форм зворотного зв’язку.

Немає часу? Тоді замовляйте послугу технічної та тематичної підтримки в Jam Development.

Помилка №7. Низька швидкість завантаження

Вирішити проблему з тривалим завантаженням сайту можна кількома способами:

  • поміняти хостинг-провайдера;
  • оптимізувати зображення, щоб вони менше важили, але не втрачали в якості. Це можна зробити за допомогою Optimizilla або TinyPNG;
  • видалити інтеграції від підозрілих сервісів. Зазвичай їх пишуть поспіхом та абияк, тому вони й уповільнюють сайт;
  • якщо ж сайт написали неякісно на незрозумілому движку, зі швидкістю вже нічого не поробиш. Необхідно створювати новий.

Більшість сайтів студії Jam Development розробляються на самописній адмінці Jam Engine. Це швидка і безпечна CMS, яка постійно оновлюється і обслуговується нашою командою. Хочете сайт на самописній CMS? Тоді звертайтеся до Jam Development!

Стаття підготовлена ​​за вебінаром Олега Болотнова,
Business Development Executive в Weblium.