SEO-посилання дозволяють перейти з однієї сторінки сайту на іншу. Вони значно покращують якість сайту, генерують постійний трафік та дають змогу заручитися підтримкою пошуковиків. Ще більше причин, через які вони вам необхідні, та як їх створити й перевірити, в наступному матеріалі.
Зміст:
Для чого використовують SEO-посилання
Зворотні посилання знадобляться вашому сайту з трьох чинників.
1. Покрашать місце в пошуковій видачі
Google вважає зворотні посилання такими собі проявами довіри. Чим більше він вам довіряє, тим кращим стає ваше місце у пошуковій видачі за релевантними запитами. А отже, таким чином ви отримуєте більше органічного трафіку.
2. Спростять знаходження
Із зворотніми посиланнями пошукові системи знайдуть ваш сайт набагато швидше. Адже вони постійно перевіряють відомі сторінки, в яких з’явилися нові посилання з популярних сторінок.
3. Додадуть переходи, тобто покращать реферальний трафік
Для чого, власне, створені зворотні посилання? Аби люди переходили по них, коли їм дуже цікаво.
У той момент, коли хтось клікає за посиланням з іншого сайту на ваш, ви отримуєте реферальний трафік. Це поняття означає загальну кількість переходів на вашу веб-сторінку з інших інтернет-ресурсів.
Як створити якісне та корисне зворотнє посилання
Не всі посилання однаково корисні. На їхню якість впливають декілька характеристик.
Відповідність тематиці
Google вважає важливішими релевантні зворотні посилання, тобто ті, що відповідають тематиці. Причина проста — їх використовують частіше. Отже, якщо на сайт будівельної компанії ведуть зворотні посилання зі сторінок про ремонт квартири та цуценят, імовірно, важливішою стане перше. Те саме можна сказати і про доменні імена.
Рівень авторитетності
Зазвичай більш високий рівень авторитетності мають зворотні посилання з «сильних» сторінок. Однак не все так однозначно. Може бути, що сильні сторінки мають не такий вже й високий авторитет. Це вирішує Google, і в нього є безліч патентів, що пояснюють, яким чином визначається авторитетність зворотніх посилань.
Ще один чинник, який впливає на авторитетність, це внутрішні посилання, тобто посилання всередині вашого сайту.
Більший трафік
Зворотні посилання з відвідуваних сторінок, звісно, дають більше реферального трафіку, ніж зі сторінок, що відвідують рідко. Так само суттєво більш відвідувані посилання впливають на ранжування у пошуковій видачі.
Правильність розміщення
Безумовно, яскраві і помітні посилання змушують людей на них клікати. Саме тому вони мають бути розміщені в області, де зосереджений головний зміст сторінки, виділятися шрифтом і кольором, а також супроводжуватися текстом, що збільшує шанси переходу по них.
Посилання внизу сторінки або ж на боковій панелі з сотнями інших посилань не дадуть результату і не вартують ваших зусиль.
Посилання, що не скануються пошуковиками
Зворотні посилання з атрибутом nofollow, тобто посилання, що не скануються пошуковими системами, здебільшого не впливають на ранжування, однак все-таки можуть це робити. Тому радимо сфокусуватися на отриманні тих посилань, які скануються.
Анкорний текст
Що таке анкорний текст? Це текст зворотнього посилання, який бачить користувач. Google стверджує, що він впливає на ранжування сторінок, однак практика показала, що цей вплив дуже слабкий.
Лінкбілдинг входить до списку щомісячних робіт з SEO-просування вашого сайту. Саме від якості щомісяця нарощених вами посилань залежить ефективність просування. Замовляйте послугу SEO-оптимізації в JAM DEVELOPMENT.
Яким чином перевірити зворотні посилання для будь-якого сайту
Є декілька способів перевірити зворотні посилання: перший спрацює, якщо це ваш сайт, другий допоможе дати відомості про інші сайти або сторінки.
Google Search Console — для вашого сайту
Це безкоштовний інструмент, що допоможе дізнатися про органічний пошуковий трафік і загальну продуктивність вашого сайту. Що для цього потрібно? Зареєструватися і перейти на вкладку Links («Посилання»), яка розташована на бічній панелі.
Число під заголовком External links вказує на загальну кількість унікальних зворотних посилань на ваш сайт.
Нижче ви побачите три варіанти звітів:
- Top linked pages: сторінки на вашому сайті, на які веде найбільше число посилань;
- Top linking sites: сайти з найбільшим числом зворотних посилань на ваш сайт;
- Top linking text: якірні вислови, які найчастіше використовувались для посилань на ваш сайт.
Якщо ви новачок, радимо почати з Top linked pages. Потім тисніть на будь-яку URL-адресу. Так ви побачите, які сайти посилаються на відповідну їй сторінку.
Ahrefs Backlink Checker — для сайтів, що вам не належать
За допомогою цього платного інструменту ви дізнаєтеся про кожне посилання таке:
- Referring page: сторінка, що посилається на цільову;
- Domain Rating (DR): рейтинг сайту, що посилається;
- URL Rating (UR): рейтинг сторінки, що посилається;
- Traffic: оцінний середньомісячний органічний пошуковий трафік на сторінку, що посилається;
- Anchor and backlink: анкор та текст, який оточує посилання.
Як отримати більше зворотних посилань
Щоб отримати більше зворотніх посилань, ви можете скористатися одним з цих трьох способів:
- заслужити їх;
- створити їх;
- наростити їх.
Розберемо усі три варіанти.
Заслужені вами посилання
Користувачі можуть відшукати ваш контент завдяки Google, соцмережами та порадами друзів і вирішити, чи розміщувати посилання на вашу сторінку. Такі посилання вважають органічно заслуженими.
Єдиний спосіб заслужити зворотні посилання — створювати корисний контент.
Створені вами посилання
Ви можете додавати посилання на власний сайт самотужки. Наприклад, вносити їх у бізнес-довідник або ж додавати в коментарі у блогах та на форумах.
Нарощені вами посилання
Щоб наростити зворотні посилання, зверніться до редакторів та власників інших сайтів із пропозицією розмістити у них посилання на вашу сторінку. Що можна запропонувати:
- написати гостьовий текст для їхнього блогу;
- замінити «мертві» посилання на ваші, що працюють;
- знайти сторінки, де згадується ваш контент, та запропонувати додати посилання.
У гонитві за зворотніми посиланнями, зважайте, що не всі вони рівнозначні, адже на їхню якість впливає купа чинників.
JAM DEVELOPMENT займається SEO-просуванням сайтів з відкритим бюджетом та показує перший результат за два місяці.