ТОП-5 SEO-порад

Фундаментальні принципи SEO-просування залишаються актуальними у 2021 році, а деякі методи й алгоритми перестали працювати або зазнали кардинальних змін. Якщо раніше для потрапляння в ТОП-10 органічної видачі досить було закупити посилальну масу й наповнити сторінки текстами з ключами, то сьогодні для обгону конкурентів цього недостатньо, хоча збір семантичного ядра залишається частиною SEO-просування.

Нові алгоритми і фактори ранжування в пошуковій системі Google викликають суперечності і спірні питання серед SEO-фахівців. Які фактори можна ігнорувати, а яких слід дотримуватися, щоби підвищити позиції сайту в пошуковій видачі? Для цього ми склали ТОП-5 SEO-порад, які дадуть змогу залучити більше потенційних клієнтів з органічного трафіку.
Содержание:

Порада № 1. Видаляйте непотрібне, що уповільнює швидкість завантаження сторінок сайту

Швидкість завантаження сайту — найважливіший фактор ранжування, який був прийнятий Google «на озброєння» ще 9 квітня 2010 року. Сучасні люди не люблять чекати, тому їх відлякують і не вселяють довіри повільні сайти. Згідно з даними eConsultancy, приблизно 40 % користувачів залишають сайт, якщо він завантажується понад 3 секунди, а затримка в одну секунду призводить до втрати до 7 % конверсій, незалежно від якості текстового контенту й дизайну вебсайту.

Оптимальна швидкість завантаження сторінок із текстовими блоками, картинками і відеоконтентом має становити 2,5 сек.

Щоби не програти битву за органічний трафік конкурентам, позбавляйтеся від несуттєвих елементів, що уповільнюють роботу вебсайту. Якщо сайт на WordPress, відключайте плагіни, які насправді не потрібні. На бічній панелі встановлюйте тільки потрібні віджети.

Порада № 2. Проставляйте лінки на інші релевантні вебресурси

Посилання на інші авторитетні й релевантні інформаційні сторінки мають велику вагу і є частиною пошукової оптимізації. Багато оптимізаторів-початківців помилково вважають, що через посилання на конкурентів або інші джерела ідуть відвідувачі. Кілька посилань у вашому блозі на інші сайти, які заслуговують довіри, зроблять ваш інтернет-ресурс ціннішим і масштабованішим. Тут головне брати не кількістю, а якістю.

Порада № 3. Пишіть тексти, орієнтовані, насамперед, на людей, потім — на ПС

Не віддавайте перевагу пошуковим роботам, сьогодні в пріоритеті люди: ваші відвідувачі й потенційні покупці. А гримуча суміш, що складається з правильно складеного семантичного ядра й органічного впровадження ключів, приправлених LSI-запитами і якісним корисним контентом зі структурованим списками — ось рецепт високого ранжування сторінки. Це називається SEO-копірайтинг.

Поставте себе на місце користувача. Йому подобається, коли: коротко, чесно, корисно, цікаво, з фактами й без води. Не намагайтеся економити і краще найміть гарного SEO-копірайтера з досвідом роботи у вашій ніші.

Порада № 4. Підключіть вебаналітику і вивчайте поведінкові чинники

Google Analytics, Google Search Console і інші програми для аналітики допоможуть відслідковувати шлях користувачів на вашому сайті: на що клацають, звідки заходять, куди переходять, скільки затримуються на певній сторінці. Також ви досконально й детально вивчаєте свою ЦА і вносите коригувальні дії.

Порада № 5. Пропишіть метатеги, що продають, для кожної сторінки

Тайтл і дескріпшен — це перше, що бачить користувач вашого сайту.

Метаописи мають коротко, але ємко відображати те, що міститься на сторінці, куди збирається переходити користувач. Тут використовується інформація про продукт/послугу, переваги співпраці, гео, акції та ін. Метаописи мають бути унікальними й не повторюватися на інших сторінках. Якщо у вас сайт на WordPress, встановіть All-In-One-SEO Pack або плагіни Yoast, які допоможуть виправити повторювані метатеги.

Якщо вам потрібен аудит сайту або послуга SEO-просування від професіоналів — звертайтеся в нашу компанію JAM, і ми гарантовано збільшимо потік ваших потенційних клієнтів з органічного пошуку.